Δ1 Τάξη, 142 Δημοτικό Αθήνας
2009. Αρχή του προγράμματος "Και ίδιοι και διαφορετικοί".
Ξεκινάμε με τυχαίο χωρισμό σε ομάδες και μια μεγάλη ζωγραφιά ανά ομάδα σχετική με αυτό που φανταζόμαστε και περιμένουμε μέσα από αυτό το πρόγραμμα.2009. Αρχή του προγράμματος "Και ίδιοι και διαφορετικοί".
Τέσσερεις ομάδες, τέσσερα πόστερς, με αλυσίδες φιλίας, τους εαυτούς μας, δράκους, χαμόγελα, το σήμα της ειρήνης, θάλασσα και οικολογικές ανησυχίες.
Δραστηριότητες αυτογνωσίας και γνωριμίας με τους άλλους.
Για να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας με τους άλλους πρέπει να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας. Χαρακτηρίζοντας τον εαυτό μας βλέπουμε πως έχουμε πολλά κοινά με τους άλλους. Βρίσκοντας τα καλά μας στοιχεία τονώνουμε την αυτοεκτίμησή μας.
Όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά κανείς δεν θέλουμε να μένει έξω από την ομάδα.
ΟΛΟΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.
Όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά κανείς δεν θέλουμε να μένει έξω από την ομάδα.
ΟΛΟΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.
Ποιά είναι, πώς εκφράζονται, πώς καταπιέζονται πολλές φορές, πόσο φυσικά είναι.... Βλέπουμε πως δεν αντιδράμε όλοι με τον ίδιο τρόπο στις διάφορες καταστάσεις, γιατί ο καθένας μας είναι διαφορετικός. Μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε το θυμό από την επιθετικότητα και τη βία. Το θυμό πρέπει να τον αποδεχόμαστε, όμως τη βίαιη αντίδραση πρέπει να την προλαβαίνουμε και να βρίσκουμε καλύτερες λύσεις.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.
Στα πόστερ με το κολλάζ συναισθημάτων, βάζει η κάθε ομάδα τα δικά της επίθετα κάτω από τις εικόνες που επιλέγει, στα ελληνικά, στα αγγλικά, στα αλβανικά και στα πολωνικά.
Many thanks! Your paintings and your joyful faces made our blog more beautiful and attractive!
ΑπάντησηΔιαγραφήK.F.